Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2010 23:58 - Състояния на Любов
Автор: urielblanchard Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1046 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.04.2010 00:18


  "Обичам да те гледам как спиш. Особено сутрин, когато слънцето изгрява в леглото ни. Главата ти е отпусната на възглавницата, а дясната ти ръка е под нея. Светлината на слънцето се разлива бавно по кожата ти запалвайки я със златистата си аура придавайки ти толкова ангелски вид, че очите ми се навлажняват за миг. Всяко малко косъмче по косата и ръцете ти блести така сякаш хиляди малки дъги в един миг са избликнали от теб. Ти бавно поемаш дъх ....и издишаш спокойно. Примлясваш сладко и се наместваш. А аз бдя над съня ти"
"Вечер вкъщи. Най-после сме само Аз и Ти. След вечерята се отпускаме не дивана в дневната и се заглеждаме в телевизора. Главата ти е на рамото ми и от време на време аз я извръщам леко, за да усетя аромата ти. Ухаеш на спокойствие и сладост. Топлината ти преминава в мен. Макар и да гледам напред аз усещам всеки твой дъх, всяко движение на тялото ти. Обичам да те усещам до мен."


"Вървим. Ръката ти е в моята. Мека е и толкова истинска. Люлеем ръце вървейки с теб като малки деца, без грижа на света. Просто Аз и Ти и светът край нас. Вятърът преминава през нас, ти говориш, а аз слушам защото обичам да чувам гласът ти край мен да се носи по вятъра."


"Стоя замислен, когато изневиделица се озовавам в прегръдката ти. Неочаквано и приятно е. Топлината и плътноста на тялото ти до моето. Чувствам се спокоен  и се отпускам в теб."


"Приготвяме вечеря, на котлонът нещо ври и изпълва стаята с аромат на подправки и глад. Режа някои от съставките на дъската и гледам как се суетиш около печката. Несъзнателно си хъмкаш някаква мелодия. Усмихвам се и те поглеждам. Познавам всяко малко движение на ръцете ти и всяка извивка на тялото ти. Обръщаш се и ми подаваш в една лъжица да опитам как е на вкус. Прекрасно е. И все пак му трябва малко босилек."
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urielblanchard
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 68930
Постинги: 25
Коментари: 31
Гласове: 31
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930