Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2010 00:32 - Искам да съм Нормален
Автор: urielblanchard Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1961 Коментари: 3 Гласове:
1



 Искам да съм нормален. Сив и скучен като всички нормални хора. Да не се различавам от никой. Да имам нормална и скучна работа, позволяваща ми да съществувам и да водя някакъв важен за мен стандарт на живот. 

Да имам семейство защото това правят нормалните хора. Женят се за някой, дори да не е този който са търсили цял живот създават поколение в напразен опит да задоволят всички роднини и познати очакващи това защото самите те са се прецакали така и искат всички останали около тях да са прецакани така.

Искам да съм нормален. Да бъда като другите, защото е много по-лесно да си като тях отколкото да бъдеш себе си. Лесно е да следваш предначертан път отколкото да си проправиш свой собствен. Не искам да водя. Искам да ме водят. 

Трябва да съм нормален. За да може да ме харесват всички роднини и приятели около мен. Трябва да отговарям на очакванията им. Да задоволявам желанията им и да се съобразявам с мнението им защото то е важно и е за мое добро.

Уморих се да бъда себе си и всички да странят от мен защото аз не съм нормален. Защото да бъдеш себе си не е нормално и никой не го прави. Искам да бъда.........себе си според другите.


Тагове:   нормален,


Гласувай:
1



Предишен постинг

1. анонимен - Monyglezlata : Супер!
19.06.2010 00:52
Боже! Колко си прав !!!!

цитирай
2. анонимен - Не, миличък, никак не си прав ! И, ...
19.06.2010 09:32
Не, миличък, никак не си прав !
И, да, по-лесно е да бъдеш овца в стадото... но пък дали овцете въобще разбират, че те са СТАДОТО ?
И,да, по-трудния път е да бъдеш себе си... въпреки всичко ... и въпреки останалите ! Но повярвай ми / сигурно моите годинки са малко повечко от твоите / това е правилния начин ! Била съм в твоята ситуация... и съм си задавала същите въпроси...
Слава Богу осъзнах, че стойностните и истински хора около мен / със сигурност много малко на брой ! / ме ценят точно такава, каквато съм в действителност ! Без маска и грим !
Би ли се задоволил да сложиш маска и да играеш роля до края на живота си
само и само да бъдеш част от СТАДОТО ?!
...И СЕ ЗАПИТАЙ ДАЛИ СИ СТРУВА ЦЕНАТА ?!!
цитирай
3. panazea - Бъди себе си!
19.06.2010 19:58
Привет!Животът си е твой , не е на другите! Те вече са си го прецакали!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: urielblanchard
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 68811
Постинги: 25
Коментари: 31
Гласове: 31
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031